Min undervisning
Da jeg startede med at slægtsforske kunne jeg ikke til at finde et sted hvor jeg kunne få undervisning i slægtsforskning så jeg gik i gang med at læse mig til en god viden og så begyndte jeg at lave et undervisnings program
Jeg startede med at skrive til alle aftenskoler i Slagelse og den første jeg fik svar fra var FOF og dem lavede jeg en aftale med
Fra jeg startede i 2006 og til i dag foråret 2026 har jeg haft ca 1000 elever igennem på ca 85 hold i 6 byer hvor der har været almindelig slægtsforskning og Gotisk skrift, Kurser i EDB / NEM ID har jeg også haft og kurser med få deltagere ( hensyntagen undervisning )
Jeg stopper med udgangen af 2026 og har så været på i ca. 20 år
Jeg slægtsforsker ikke for andre men kan hjælpe hvis du er her eller kan henvise til en dygtig person der har det som levebrød